K zamyšlení

31.10.2013 10:30

 

                             18348861.jpg                     

 

 "Člověk se často stane tím, v co věří, že je. Budu-li si bez ustání namlouvat, že určitá věc je nad moje síly, pak se může stát, že jsem nakonec skutečně příliš slabý. Věřím-li však pevně, že mám schopnost podat jistý výkon, pak takovou schopnost jistě získám, třebaže jsem ji doposud nevlastnil."

 Mahátma Gándhí

 

„Není potřeba nic dělat.  

Abys poznal sám sebe, prostě jen buď sám sebou.

Abys byl sám sebou, přestaň si představovat,

že jsi to, či ono.

Jen nechej svou pravou podstatu ať se projeví.

Neruš svou mysl hledáním.“

Nisargadatta Maharaj

                                 

Všechno, co potřebuješ,
leží ukryto hluboko v tobě - v očekávání času
svého odhalení a rozvinutí. Všechno co potřebuješ dělat,
je být klidný a tichý a v klidu a tichu věnovat čas hledání toho,
co je ve tvém nitru - a zcela jistě to najdeš. 

Eileen Caddyová 

 

Modlil jsem se za změnu, tak jsem změnil svou mysl.
Modlil jsem se za vedení a naučil jsem se věřit sobě.
Modlil jsem se za radostnost a zjistil jsem, že nejsem ego.
Modlil jsem se za mír a naučil jsem se přijímat druhé bezpodmínečně.
Modlil jsem se za hojnost a zjistil jsem, že mi v ní brání pochybnost.
Modlil jsem se za zázrak a zjistil jsem, že Já jsem zázrak.
Modlil jsem se za partnera a zjistil jsem, že Já jsem Jeden.
Modlil jsem se za lásku a zjistil jsem, že vždy klepe, ale musím jí dovolit vstoupit.
Jackson Kiddart

 

Láska v minulosti je jen vzpomínka, láska v budoucnosti je jen očekávání, skutečná láska žije prostě v přítomnosti.

Buddha Šákjamuni

 

 "Svět si utváříme vlastními myšlenkami". Je jen na vás, v jakých barvách chcete svět vnímat. Zda-li v růžových tónech či odstínech šedi. Přestaňte lamentovat nad problémy, lidmi a nedokonalostí světa, ale začněte spíše přemýšlet, jak to řešit.

Budha

 

,,Když někoho soudíte, soudíte sami sebe, když někoho zraňujete, zraňujete sebe, když někoho ponižujete, ponižujete sebe, protože všechno je odraz vaší duše, vaší představy o vás samých. Proto přijímejte sami sebe i druhé takové jací jsou, nikdo není dokonalý přesto každý z nás je jedinečný."

Neznámý autor

 

 ,,Ve skutečné Lásce se projevuje naše skutečné Já- ten člověk, jímž se toužíme stát."

Gary Chapman

 

 Lze říci, že se nacházíme na cestě, na které znovuobjevujeme svoji vlastní podstatu - „labuť“ uvnitř sebe. Oklamali jsme sami sebe a uvěřili přesvědčení, že jsme „kachny“. Kachny, jež se v zásadě vnímají a vidí jako ustrašená, ošklivá, nemilovaná stvoření, která nejsou schopna lásky a která žijí v podivném, nepřátelském světě, ve kterém si jich nikdo pořádně nevšímá a ani si jich nijak necení. A tudíž kachny maskují svůj strach a nejistotu nejrůznějšími způsoby chování, které mají tento strach a nejistotu zakrýt. Kachny jsou vystresované, pořád se za něčím honí a soutěží s ostatními kachnami. Labutě se naproti tomu cítí a vidí jako stvoření plná života, schopné, nadané bytosti, mírumilovně žijící ve světě, který je překrásný.

Není jednoduché rozeznat labuť, kterou uvnitř sebe máme, neboť se hluboce ztotožňujeme s pocity kachny!

 Krishnananda a Amana Trobe - Od iluzí k lásce

 

Lidé motivovaní opravdovou láskou, která je založená na pochopení, budou svým osudem vždy štědře odměněni. Mějme vždy na paměti, že síly, které vyzařujeme, se k nám vracejí. Jak zaseješ, tak sklidíš. Když lidé, kteří ovlivňují náš osud, na nás myslí – ať už v dobrém nebo špatném – a pak podle toho konají,

odráží se v tom zase jen ty síly, které jsme my sami vyslali a které se přemění v činy, jež určují náš osud.
Elisabeth Haich

 

Váš život se změní, když se usmíříte se svými stíny. Z housenky se stane nádherný motýl.
Už nebudete muset předstírat, že jste někdo, kým nejste. Už nebudete muset dokazovat, že
jste dost dobří. Až uvítáte svůj stín, nebudete už muset žít ve strachu. Najděte dar svého
stínu, a budete se moci konečně těšit z nádhery svého pravého já. Pak budete moci svobodně
tvořit život, po jakém jste vždy toužili.
Debbie Ford

„V životě nám víc než pomoc přátel pomáhá vědomí, že s jejich podporou můžeme počítat.“ Epikuros

 

Tajemství úspěchu v životě není dělat, co se nám líbí, ale nalézt zalíbení v tom co děláme.

THOMAS ALVA EDISON

 

„Největším dobrodružstvím, jaké můžete podniknout, je žít život svých snů.“ O. Winfrey

 

„Někdy přesvědčíte druhého o jeho omylu jedině tak, že ho necháte udělat to po svém.“ Red O’Donnell

 

Buď vděčný za to,co máš!
Vděčné srdce přitahuje více radosti, lásky a úspěchu.
Mluv pravdu.Poctivost je klíčem, který odemyká dveře k pravému, nefalšovanému životu.
Cheryl Richardson.

 

Najdi odvahu stát si za tím, čemu věříš,i kdyby svět kolem tebe uznával něco naprosto odlišného.Měj odvahu změnit tuto svou víru, pokud se již nadále neslučuje s člověkem,v něhož ses proměnil.Tímto způsobem se opravdu staneš sám sebou.
Daniel Levin

 

 

sl5rud.jpg